2011. május 19., csütörtök

Mintha csak múlnának a hetek (a 18. hét)

Vannak történések, amelyek megviselik az embert, vannak helyzetek, amelyekben nehezen találja meg önmagát és ebből fakadóan nehezen hoz döntést is. Így jártam én is Sütivel kapcsolatban. A kutya sérülten került a gondozásunkba, ráadásul a hátsó lábán egy daganat is volt. Nem gondoltuk, hogy jelentkezik a gazda, de jelentkezett. Kiderült, hogy Süti hét éves, de még soha nem volt oltva, így a tulajdonosa semmit nem tudott igazolni vele kapcsolatban. Beoltattuk, kapott chipet, féreghajtót, megröntgeneztettük, megultrahangoztattuk, vettettünk tőle vért, kezeltettük... Egyeztettem a gazdával, hogy kifizeti az oltások, chip és féreghajtó költségeit, a többit mi biztosítjuk akkor, ha hozzájárul Süti ivartalanításához, s egyben a hátsó lábán található daganat eltávolításához. Aztán a gazda eltűnt. Süti átesett az ivartalanításon, a daganat is távozott, de sajnos olyan rossz helyen volt, hogy a bőrt nem lehetett teljesen összehúzni, így a sebet nyíltan kell, kellett kezelni. Ezt az ideiglenes befogadói, IldiH-ék nagyon gondosan végezték... A szövettan eredmény közben megérkezett: sajnos rosszindulatú elváltozásról van szó, bármikor kiújulhat... És innen folytatódik majd Süti története a következő beszámolóban. De a döntésem helyességéről a mai napig nem vagyok teljes mértékben meggyőződve. Olyan nehéz választani a kevésbé tehetős, de szerető, mégis egyszerűbb állattartó gazda, akit a kutya imád és egy új, ellenőrzött, de ismeretlen alternatíva között...

A hét másik eseménye volt Csacska macska-randevúja. Szerencsére jól sikerült a találkozás, Csacska immunisnak bizonyult a leendő család házicicókáira, így az ő neve mellé is felkerülhetett: van gazdijelöltje. A sokat megélt szálkás szőrű tacskó keverék lány előtt megnyílt az új lehetőség kapuja, melyhez ideiglenes befogadói, dinaperonék juttatták el őt.

Tacskós szempontból nem volt tehát a hét túl intenzív, legalábbis történések tekintetében nem nagyon van miről beszámolnom. Mégis naponta több tucat e-mailt válaszoltam meg, kezeltem a telefont, egyeztettem, szerveztem, állatorvoshoz rohantam, hirdetéseket írtam, külföldi partnereinkkel tárgyaltam... A háttér persze soha nem látványos, bármennyire embert próbáló is legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése