2011. november 1., kedd

Nipp az első szerencsés a kilenc baba közül

Nippet, a kilences tacskó mix baba csapatunk első szerencsés kirepülőjét pártfogolója, gondozója, ideiglenes befogadója, Orsi vitte gazdihoz. Az új otthonából már meg is érkezett az első beszámoló a pöttömről, reméljük, hogy csak jó híreket kapunk majd róla a későbbiekben is.

Miután elmentetek, evett a kis drága, aztán hányt egy kicsit, majd megette a maradák kajáját és már semmi baja nem volt. Vandát kinevezte simogató-kényeztető-hasvakaró-nyúzható alattvalónak, szóval nagyon egymásra találtak. Vanda lábán remekül el tudott aludni, a lányom pedig fenéken csúszkálva közlekedett a lakásban, nehogy felébredjen :):):) Kisfiam nem meri megfogni, hogy olyan kicsi, törékeny, de ő is játszott vele.


Az alvóhelyét át kellett variálnom, ugyanis se be, se ki nem tudott menni, túl magas volt neki. Rohamléptekben szereztem egy banánosdobozt, kivágtam az elejét és az lett neki berendezve. Mindent megvizsgált, jól meg tudott ijedni a pizsamanadrágtól a szárítón, viccesen csúszkált a padlón, ahogy futni próbált, szóval nagyon aranyos.


Az éjszaka viszonylag nyugalmasan telt. Nipp kicsit ki volt borulva, mikor látta, hogy a "simogatógép" elmegy aludni, kicsit reklamált, de nem volt veszélyes. Éjjel 3-4x sipákolt, egyszer még ugatni is megpróbált (vicces volt), de megbeszéltem vele, hogy ezt nem kéne, éjjel van és tessék aludni. :):):) 4-kor arra ébredtem, hogy valaki ül az ajtómban a küszöbön és nagyon halkan jelez, hogy "itt vagyok". Feltakarítottam, megszeretgettem, betettem a helyére, azóta alszik.


Szóval tényleg nem volt veszélyes az éjszaka, én rosszabbra számítottam. Remélem, ez így is marad. :):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése